niedziela, 6 lipca 2014

Kiedy kolejna część filmowych „Darów Anioła” i czy Jamie będzie Jacem?


Jamie Campbell Bower został bardzo dobrze przyjęty jako Jace w ekranizacji „Miasta kości”. I uwaga! Co się okazuje, Jamie przyznaje, że z chęcią kontynuowałby odgrywanie tej roli.

„Przeczytałem wszystkie książki serii, łącznie z Miastem Niebiańskiego Ognia. Jeżeli poprosiliby mnie o zagranie w kolejnych częściach… cholernie bym chciał!”

Ostatnio Cassandra Clare została zapytana przez jednego z fanów, czy wie cokolwiek o rozpoczęciu prac nad ekranizacją Miasta Popiołów i czy Jamie nadal będzie grał Jace’a. Oto jej odpowiedź:

„Nie wiem, myślę, że tak, osobiście byłabym zdziwiona, gdyby go nie wzięli do tej roli ponownie.

Musieli całkowicie przerobić scenariusz, co zajęło sporo czasu, ale wierzcie mi – chcecie tego! Powiem Ci jedno – Clary jest podzielona na 2 osoby, obie wyglądają tak jak ona i walczą ze sobą za pomocą łopaty. Oh i oczywiście Magnus kandyduje na burmistrza Nowego Jorku.

Obsada nigdy nie była problemem, scenariusz już tak, ale powiedziano mi, że dadzą mi znać w przeciągu kilku następnych tygodni.

Mam na myśli to, że Magnus byłby znakomitym burmistrzem, ale w przypadku rasy, która ukrywa się przed Przyziemnymi, startowanie na to stanowisko chyba nie jest dobrym pomysłem.”
źródło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...